بازار فروش لیمو خشک عمده

لیمو عمانی از آن دسته از محصولاتی واقع شده که بسیار پر فروش است و مزه ترش و ملس آن توجه همه آحاد جامعه را به خود جلب کرده، به طوری که در بیشتر غذاهای لذیذ ایرانی از آن استفاده می شود. قیمت لیمو خشک عمده به صرفه تر است.

بازار فروش لیمو خشک عمده

تاثیر مصرف لیمو عمانی برای بهبود سرماخوردگی

تاثیر مصرف لیمو عمانی برای بهبود سرماخوردگی لیمو خشک فله در آسیای جنوبی و آمریکای لاتین کشت می شود و در ایران نیز در منطقه های جنوب کشور همانند بندر عباس، جیرفت و شیراز به صورت زیاد به کشت می‌رسد.

لیمو عمانی اصل تازه، بسیار ترش مزه و ملس است که افرادی که ذائقه آنها ترش و ملس است، بسیار خواهان این محصول هستند.

لیمو عمانی دارای خواص دارویی زیادی از جمله: رفع کردن علائم سرماخوردگی و گلودرد، کاهش دهنده فشار خون، ضد نفخ و مسکن است و از بیماری های قلبی جلوگیری می‌کند. ویتامین ث دارد و همچنین دارای خاصیت ضد سرطانی می باشد.

این محصول، طعم بی نظیری به غذاهایی مثل قرمه سبزی ‌و قیمه می دهد، به طوری که اگر تعدادی از آن را به غذای در حال پخت اضافه کنید، شاهد بوی دلپذیر و مزه منحصر به فرد آن را می‌شوید.

از خواص عالی لیمو عمانی در سرماخوردگی غافل نشوید، می توان عسل را که مصلح و بهبود دهنده مزاج است، با لیمو عمانی ترکیب کرده و میل کنید تا از شر این بیماری نجات پیدا کنید.

لیمو عمانی به عنوان میوه ای خشک شده یا ادویه جات در بازار معروف است که در آفتاب خشک می‌شود که در حال حاضر دو مدل از این محصول که لیمو عمانی زرد خارجی و ایرانی اند در بازار یافت می شود و لیمو عمانی خارجی نسبت به مدل ایرانی درشت تر و بزرگتر است.

این محصول یک میوه خشک ترش مزه ای است که دارای رنگ خردلی است و در اغلب غذاهای خاورمیانه به صورت چاشنی از آن استفاده می شود.

لیمو عمانی هم به صورت گرد و هم کوبیده شده در دسترس مصرف کننده قرار می گیرد و به عرضه می‌رسد که باتوجه به نیاز زیاد افراد به آن، به صورت فله به فروش می رسد.

قیمت ویژه لیمو خشک عمده

قیمت ویژه لیمو خشک عمده امروز با توجه به نیاز بشریت به انواع مختلفی از محصولات، همواره با صادرات و واردات کالاها سروکار داریم. از جمله این محصولات، لیمو عمانی است که به دلیل چاشنی بودن آن، در انواع غذاها بسیار مورد توجه قرار گرفته و طرفداران مختص به خود را دارد.

لیمو عمانی به صورت عمده هم به فروش می‌رسد و افراد، بیشتر طرفدار لیمو عمانی خشک بدون پوست هستند. پخش عمده لیمو عمانی به علت کمتر بودن سطح قیمت آن، طرفداران بیشتری را دارا است.

همه ساله کشور ایران با توجه به نیاز مشتریان خود در خاورمیانه، این کالا را به کشور های همجوار و مختلف جهان صادر می‌کند و از این راه پول خوبی به دست می‌آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما